Najczęściej kupowane

Nowe produkty

Informacje

Promocje

 

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie. 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: biuro@grusie.com.pl lub telefonicznie: 795232978
Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie uszyć ten produkt-skontaktuj się z nami drogą email: biuro@grusie.com.pl lub telefonicznie: 795232978

Jak sprawdzić stan realizację zamówienia?

Na Państwa adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Waszego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Swojego konta będziecie mieli Państwo dostęp do wszelkich informacji o Swoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp. 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Państwa zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje  o zakupie u nas produktów- wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Państwa adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Waszego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Państwa formy dostawy.
Wysyłki kurierskie są odbierane od nas we wtorki i środy wieczorem i nadawane następnego dnia.
Paczki na poczcie nadajemy w codzieennie.

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Państwa produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możecie wybrać jedną z form dostawy:
Firma kurierska DPD- wpłata na konto – 15 zł
Poczta polska (priorytetowa)-11 zł
Paczka za pobraniem-17 zł
Odbiór osobisty.-0 zł
Firma kurierska DPD- płatne u kuriera-25 zł
List polecony-od 6-9 zł(zależnie od wagi)

Ile zapłacę za przesyłkę na terenie Polski?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy,
Firma kurierska DPD- płatne u kuriera-25 zł
Firma kurierska DPD – 15 zł
Poczta polska (priorytetowa)-11 zł
Paczka za pobraniem- 17 zł
Odbiór osobisty.-0 zł
List polecony- od 6-9 zł-zależnie od wagi

 Ile zapłacę za wysyłkę za granicę:

Ceny wysyłki za granicę można sprawdzić tu:
http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_przesylka_listowa_polecona.html Cena wysyłki zależna jest od wagi ubranek- więc przed zakupem proszę o kontakt

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
Przelew na konto bankowe,
Płatność za pobraniem,
Płatność prze PayU

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Leszka Czarnego 9, Bielsko-Biała, w godz.10.00-16.00. Przy odbiorze osobistym nie ponosicie Państwo dodatkowych kosztów.

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możecie Państwo dodawać produkty, nad którymi się zastanawiacie. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahacie się, czy kupić dany produkt, a posiadacie konto w naszym sklepie, proszę się zalogować i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Państwa zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziecie wszystkie zapisane przez siebie produkty. W każdej chwili możecie powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

Jak zmienić zamówienie?

Możecie modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktujcie się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 795232978 lub 33 8 222 007.

Błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możecie anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktujcie się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 795232978 lub 33 8 222 007.

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję, obowiązującą na terenie Polski. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

 Problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 795232978 lub 33 8 222 007.

Czy można zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możecie zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu i musi mieć metkę. Jesli nie jest to zwrot reklamacyjny- potrącamy koszt dostawy który ponieśliśmy przy wysyłce towaru do Państwa.